AND / FALCONS SİGORTA ÇÖZÜM ORTAKLIĞI



Değerli AND Üyeleri,

Sizlerin ve Lojistik sektörünün en önemli ihtiyaçlarından bir tanesi olan sigorta hizmetlerinde sektörün yükünü azaltmak, firmaların doğru ürüne hızlı ve kolay yoldan ulaşmalarını sağlamak ve en uygun prim, en geniş kapsamlı sigorta teminatı sağlanabilmesi adına 11.11.2021 Tarihinde Falcons Sigorta ve AND iş birliği anlaşması yapmıştır.


Profesyonel hasar ekibi ve uzman kadrosu ile 7/24 Hasar desteği sağlanarak sizler için doğru teminatların belirlenebilmesi adına sigorta danışmanlığı hizmeti sağlanacak.


FALCONS Sigorta müşteri temsilcileri;

Kasko ve Trafik

Hasar Anında Yapılması Gereken İşlemler;


• Hasar meydana geldiği zaman hiç vakit kaybetmeden bizleri 7/24 Hizmet numaralarımız olan 0 537 777 61 85 ve 0 536 772 70 03 Telefon numaralarından ulaşarak haberdar ediniz.

• Kaza anında; öncelikle tarafınızdan hasarın büyümesini önlemek amacıyla, gerekli tedbirler alınmalıdır. Araçları hareket ettirmeden kaza yerinin ve araçların bulunduğu durumu farklı yönlerden gösteren fotoğrafların çekilmesi gerekmektedir. Fotoğraflarda ilgili araçların plakalarının gözükmesi önem arz etmektedir.

• Sadece araçlarda meydana gelen maddi hasarlı bir kaza ise ;"Anlaşmalı Kaza Tespit Tutanağı"'nı doldurularak karşı araca ait ruhsat, ehliyet ve trafik sigorta poliçesinin görüntüsünün alınması gerekmektedir.

• Yaralanmalı kaza ya da tek taraflı kaza anında; Polis ya da jandarmaya haber verilere kaza tutanaklarının ve alkol raporlarının temin edilmesi gerekmektedir.

• Aracınızın Kasko Poliçesi var ise ve aracın yürüyememesi durumunda ise ilgili irtibat numaralarından bizlere ulaşarak çekici talebinde bulunabilirsiniz.


FFL (Freight Forwarder Liability) - CMR (Convention Marchandise Routier)

Hasar Anında Yapılması Gereken İşlemler;


• Hasar meydana geldiğinde en kısa sürede 7/24 Hizmet numaralarımız olan 0 537 777 61 85 ve 0 536 772 70 03 Telefon numaralarından ulaşarak bizleri haberdar ediniz.

• Hasarlı emtiaların fotoğrafları çekilerek teslim tutanağı düzenlenmelidir.

• CMR Taşıma Belgesine mutlaka kaç koli emtia hasarlı teslim edildiyse şerh notu düşülmelidir.

• Hasarın ana sorumlusu sizin dışınızda bir alt tedarikçi ise eş zamanlı olarak kendilerinde ihtarname ve ya mail yolu ile hasardan sorumlu tutulacaklarına dair bilgilendirme yapılmalıdır.



Üyelerimizin bilgilerine önemle duyurulur.




Son Paylaşımlar
Arşiv
Etiketlere Göre Ara